Μουσείο Αυτοκινήτου - Βρυξέλλες - Βέλγιο
Located at Park du Cinquantenaire in the Palais Mondial, Autoworld is home to some of the most desirable pieces of automotive art in Europe.
Βρίσκεται στο Park du Cinquantenaire στο Palais Mondial, το Autoworld φιλοξενεί μερικά από τα πιο περιζήτητα κομμάτια της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη.
Located in the center of Brussels, in the southern hall of the Cinquantenaire Park, the museum is housed in 19th century historic building built to commemorate the 50th anniversary of the Kingdom of Belgium.
Στο κέντρο των Βρυξελλών, στη νότια αίθουσα του Cinquantenaire Park, το μουσείο στεγάζεται στο ιστορικό κτήριο του 19ου αιώνα που χτίστηκε για να τιμήσει την 50ή επέτειο του Βασιλείου του Βελγίου.
Autoworld Museum, old cars collection showing the history of automobiles from the beginning.
Η Μόνιμη Έκθεση Αυτοκινήτου, είναι μια συλλογή παλιών αυτοκινήτων που δείχνει την ιστορία των αυτοκινήτων από την αρχή.
Autoworld is one of the largest automobile museums in Europe. It's more than a museum!
Ο Κόσμος του Αυτοκινήτου είναι ένα από τα μεγαλύτερα μουσεία αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Είναι κάτι παραπάνω από μουσείο!
It holds a large and varied collection of over 250 vintage European and American automobiles from the late 19th century until the seventies.
Διαθέτει μια μεγάλη και ποικίλη συλλογή από πάνω από 250 υψηλής ποιότητας ευρωπαϊκά και αμερικανικά αυτοκίνητα από τα τέλη του 19ου αιώνα μέχρι τη δεκαετία του '70.
Autoworld has several automobiles from late 19th century till date. Pantelis Polyviou exploring the exhibition.
Το Μουσείο έχει αρκετά αυτοκίνητα από τα τέλη του 19ου αιώνα μέχρι σήμερα. Ο Παντελής Πολυβίου εξερευνά το Μουσείο.
The horse carriages, including the one used in 1853 for Napoleon the Third’s wedding.
Οι άμαξες αλόγων, συμπεριλαμβανομένης εκείνης που χρησιμοποιήθηκε το 1853 για το γάμο του Ναπολέοντα του τρίτου.
The first automobiles you see inside the Brussels Autoworld date back to 1886 when the humble horse-drawn carriage gained an engine and a steering wheel, and discarded the horses.
Τα πρώτα αυτοκίνητα που βλέπετε μέσα στο Μουσείο χρονολογούνται από το 1886 όταν η ταπεινή άμαξα εξελίχθηκε και έφερε έναν κινητήρα και ένα τιμόνι, αφήνοντας κατά μέρος τα άλογα.
Housed in the vast Palais Mondial, Autoworld takes visitors on journey of over 100 years of automotive history from the origins of the automobile to the present day.
Στεγασμένο στο τεράστιο Palais Mondial, το Autoworld μεταφέρει τους επισκέπτες σε ένα ταξίδι πάνω από 100 χρόνια ιστορίας, της αυτοκινητοβιομηχανίας από την προέλευση του αυτοκινήτου μέχρι σήμερα.
Unlike other automotive museums, the museum allows people to travel through time and showcases how the automobile has impacted everyday life and culture of people in Belgium since its development.
Σε αντίθεση με άλλα μουσεία αυτοκινήτων, το Μουσείο ταξιδεύει τους επισκέπτες του μέσα στο χρόνο και προβάλλει πώς το αυτοκίνητο έχει επηρεάσει την καθημερινή ζωή και τον πολιτισμό των ανθρώπων στο Βέλγιο.
While Belgium is not typically known for loving automobiles, Brussels is home to an automotive art mecca!
Ενώ, συνήθως, το Βέλγιο δεν είναι γνωστό για την αγάπη του στα αυτοκίνητα, οι Βρυξέλλες φιλοξενούν μια Μέκκα-έκθεση τέχνης αυτοκινήτου!
Follow motocar's fabulous history and see all types of vehicles, ranging from cars to motorcycles, from the early 19th century models to contemporary cars.
Ακολουθήστε την υπέροχη ιστορία του αυτοκινήτου και δείτε όλους τους τύπους οχημάτων, από τα αυτοκίνητα μέχρι τις μοτοσικλέτες, από τα πρότυπα του 19ου αιώνα έως τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Το κομμάτι του Autoworld που δεν μπορείς, να αντισταθείς: Το Minerva 20 PK AE Coupe, του 1929 ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στο Βέλγιο για τους Βασιλιάδες!
The Minerva was a prominent Belgian luxury automobile manufactured from 1902 until 1938. The company became defunct in 1956.
Το Μινέρβα ήταν ένα εξέχον βελγικό πολυτελές αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από το 1902 έως το 1938. Η εταιρεία έκλεισε το 1956.
This brief tour highlights the makes and models most popular in Europe in each decade.
Αυτή η σύντομη περιήγηση αναδεικνύει τις πιο γνωστές μάρκες και μοντέλα στην Ευρώπη ανά δεκαετία.
More than 250 vehicles of various origins illustrate the spectacular development of vehicles over more than a century.
Περισσότερα από 250 οχήματα διαφορετικής προέλευσης απεικονίζουν τη θεαματική εξέλιξη των οχημάτων για περισσότερο από έναν αιώνα.
Through the exhibition you can trace the history of the automobile from antique classic cars to the latest models.
Μέσα από την έκθεση μπορείτε, να εντοπίσετε την ιστορία του αυτοκινήτου από τα παλαιά κλασικά αυτοκίνητα μέχρι τα τελευταία μοντέλα.
Phivos Nicolaides, getting around of the amazing old limousines formerly belonging to the Belgian Crown.
Ο Φοίβος Νικολαΐδης μπροστά στις καταπληκτικές λιμουζίνες, που προηγουμένως ανήκαν στο Βελγικό βασιλικό οίκο.
Graham-Paige was an American automobile manufacturer founded in 1927. Automobile production ceased in 1940. As a corporate entity, the Graham-Paige name continued until 1962.
Ο Graham-Paige ήταν Αμερικανική κατασκευάστρια αυτοκινήτων που ιδρύθηκε το 1927. Η αυτοκινητοβιομηχανία έπαψε να λειτουργεί το 1940. Ως εταιρική οντότητα, το όνομα Graham-Paige συνεχίστηκε μέχρι το 1962.
The museum is big and interesting - plenty of great car models that you might have never had the chance to see before!
Το μουσείο είναι μεγάλο και ενδιαφέρον. Πολλά ωραία μοντέλα αυτοκινήτων που ποτέ δεν θα είχατε την ευκαιρία να τα δείτε προηγουμένως!
The Chevrolet Superior was launched in 1923, manufactured by Chevrolet for four years with a different series per year.
Το Chevrolet Superior ξεκίνησε το 1923 και κατασκευάστηκε από την Chevrolet για τέσσερα χρόνια με διαφορετική σειρά ετησίως.
Most of the cars on display at Autoworld come from the Mahy Collection, one of the biggest in the world comprising around 1000 vehicles.
Τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα που εκτίθενται στο Μουσείο προέρχονται από ιδιωτική συλλογή, μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο με 1000 περίπου οχήματα.
The Lancia Astura is a passenger car produced by Italian automobile manufacturer Lancia between 1931 and 1939.
Το Lancia Astura είναι επιβατικό αυτοκίνητο που παράγεται από τον Ιταλό κατασκευαστή αυτοκινήτων Lancia μεταξύ 1931 και 1939.
Phivos Nicolaides between a 1926 Rolls-Royce Phantom I (on the left) and a 1928 Candillac 341 (on the right).
Ο Φοίβος Νικολαΐδης ανάμεσα σε μια Rolls-Royce Phantom Ι του 1926 (αριστερά) και μια Candillac 341 του 1928 (δεξιά).
One of the sections of the museum highlights the Belgian connection to the automobile.
Ένα από τα τμήματα, του μουσείου υπογραμμίζει τη βελγική σύνδεση με το αυτοκίνητο.
The cars are all European or U.S.A in origin so you won’t find any model from Japan.
Τα αυτοκίνητα είναι όλα Ευρωπαϊκής ή Αμερικανικής προέλευσης, έτσι, δεν θα βρείτε κανένα μοντέλο από την Ιαπωνία.
The Packard Eight was a luxury automobile produced by Packard between 1930 and 1938, and was a progression from the earlier Packard Six which was first introduced in 1913.
Το Packard Eight ήταν ένα πολυτελές αυτοκίνητο που παρήγαγε η Packard μεταξύ 1930 και 1938 και ήταν μια εξέλιξη από την προηγούμενη Packard Six η οποία εισήχθη για πρώτη φορά το 1913.
Impéria Automobiles was a Belgian automobile factory, active from 1906 until 1948. The factory in Nessonvaux, Liège, Belgium, had a rooftop test track since 1928.
Η Βελγική Αυτοκρατορική Αυτοκινητοβιομηχανία δραστηριοποιήθηκε από το 1906 έως το 1948. Το εργοστάσιο είχε μια δοκιμαστική πίστα από το 1928.
The mezzanine floor has an evolutionary timeline of cars from the late 1800s to the 2000s and a blank spot for “the future”.
Στο μεσοπάτωμα υπάρχει ένα εξελικτικό χρονοδιάγραμμα των αυτοκινήτων από τα τέλη του 1800 έως το 2000 και μια κενή αίθουσα για το «μέλλον».
The country was responsible for a number of "firsts" in the car industry which are all highlighted in this zone of the museum.
Το Βέλγιο είχε πολλές «πρωτιές» στον τομέα, της αυτοκινητοβιομηχανίας, οι οποίες όλες επισημαίνονται σε αυτή τη ζώνη του μουσείου.
On top of the amazing selection of permanent exhibitions, regular temporary exhibits are hosted, featuring even more astonishing rolling artwork than usual.
Εκτός από την εκπληκτική συλλογή των μόνιμων εκθεμάτων, φιλοξενούνται τακτικά προσωρινές εκθέσεις, στις οποίες παρουσιάζονται ακόμη πιο εκπληκτικά αντικείμενα από τα συνηθισμένα.
Is it possible to consider a car to be an artwork? In our day to day lives it’s easy to overlook the potential masterpieces flowing around us almost constantly.
Είναι δυνατόν, να θεωρηθεί ένα αυτοκίνητο ως έργο τέχνης; Στην καθημερινή μας ζωή είναι εύκολο, να προσπεράσουμε πιθανά αριστουργήματα, που κυκλοφορούν σχεδόν συνεχώς γύρω μας.
Βρίσκεται στο Park du Cinquantenaire στο Palais Mondial, το Autoworld φιλοξενεί μερικά από τα πιο περιζήτητα κομμάτια της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη.
Located in the center of Brussels, in the southern hall of the Cinquantenaire Park, the museum is housed in 19th century historic building built to commemorate the 50th anniversary of the Kingdom of Belgium.
Στο κέντρο των Βρυξελλών, στη νότια αίθουσα του Cinquantenaire Park, το μουσείο στεγάζεται στο ιστορικό κτήριο του 19ου αιώνα που χτίστηκε για να τιμήσει την 50ή επέτειο του Βασιλείου του Βελγίου.
Autoworld Museum, old cars collection showing the history of automobiles from the beginning.
Η Μόνιμη Έκθεση Αυτοκινήτου, είναι μια συλλογή παλιών αυτοκινήτων που δείχνει την ιστορία των αυτοκινήτων από την αρχή.
Autoworld is a vintage car museum in the center of Brussels, Belgium.
Το Autoworld είναι ένα Μουσείο Αυτοκινήτου υψηλής ποιότητας στο κέντρο των Βρυξελλών.Autoworld is one of the largest automobile museums in Europe. It's more than a museum!
Ο Κόσμος του Αυτοκινήτου είναι ένα από τα μεγαλύτερα μουσεία αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Είναι κάτι παραπάνω από μουσείο!
It holds a large and varied collection of over 250 vintage European and American automobiles from the late 19th century until the seventies.
Διαθέτει μια μεγάλη και ποικίλη συλλογή από πάνω από 250 υψηλής ποιότητας ευρωπαϊκά και αμερικανικά αυτοκίνητα από τα τέλη του 19ου αιώνα μέχρι τη δεκαετία του '70.
Autoworld has several automobiles from late 19th century till date. Pantelis Polyviou exploring the exhibition.
Το Μουσείο έχει αρκετά αυτοκίνητα από τα τέλη του 19ου αιώνα μέχρι σήμερα. Ο Παντελής Πολυβίου εξερευνά το Μουσείο.
The horse carriages, including the one used in 1853 for Napoleon the Third’s wedding.
Οι άμαξες αλόγων, συμπεριλαμβανομένης εκείνης που χρησιμοποιήθηκε το 1853 για το γάμο του Ναπολέοντα του τρίτου.
The first automobiles you see inside the Brussels Autoworld date back to 1886 when the humble horse-drawn carriage gained an engine and a steering wheel, and discarded the horses.
Τα πρώτα αυτοκίνητα που βλέπετε μέσα στο Μουσείο χρονολογούνται από το 1886 όταν η ταπεινή άμαξα εξελίχθηκε και έφερε έναν κινητήρα και ένα τιμόνι, αφήνοντας κατά μέρος τα άλογα.
1906 Fondu Type CF limousine by Decunsel 1906 one of the oldest motor vehicles.
Η λιμουζίνα του 1906 Fondu CF, ένα από τα παλαιότερα αυτοκίνητα.
Housed in the vast Palais Mondial, Autoworld takes visitors on journey of over 100 years of automotive history from the origins of the automobile to the present day.
Στεγασμένο στο τεράστιο Palais Mondial, το Autoworld μεταφέρει τους επισκέπτες σε ένα ταξίδι πάνω από 100 χρόνια ιστορίας, της αυτοκινητοβιομηχανίας από την προέλευση του αυτοκινήτου μέχρι σήμερα.
Unlike other automotive museums, the museum allows people to travel through time and showcases how the automobile has impacted everyday life and culture of people in Belgium since its development.
Σε αντίθεση με άλλα μουσεία αυτοκινήτων, το Μουσείο ταξιδεύει τους επισκέπτες του μέσα στο χρόνο και προβάλλει πώς το αυτοκίνητο έχει επηρεάσει την καθημερινή ζωή και τον πολιτισμό των ανθρώπων στο Βέλγιο.
While Belgium is not typically known for loving automobiles, Brussels is home to an automotive art mecca!
Ενώ, συνήθως, το Βέλγιο δεν είναι γνωστό για την αγάπη του στα αυτοκίνητα, οι Βρυξέλλες φιλοξενούν μια Μέκκα-έκθεση τέχνης αυτοκινήτου!
Follow motocar's fabulous history and see all types of vehicles, ranging from cars to motorcycles, from the early 19th century models to contemporary cars.
Ακολουθήστε την υπέροχη ιστορία του αυτοκινήτου και δείτε όλους τους τύπους οχημάτων, από τα αυτοκίνητα μέχρι τις μοτοσικλέτες, από τα πρότυπα του 19ου αιώνα έως τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Visitors are treated to an amazing journey of how this form of art came to be and how its culture has impacted Belgium.
Οι επισκέπτες σε ένα εκπληκτικό ταξίδι, βλέπουν το πώς ήρθε η μορφή αυτής της τέχνης του αυτοκινήτου και πώς η κουλτούρα της έχει επηρεάσει το Βέλγιο.
Οι επισκέπτες σε ένα εκπληκτικό ταξίδι, βλέπουν το πώς ήρθε η μορφή αυτής της τέχνης του αυτοκινήτου και πώς η κουλτούρα της έχει επηρεάσει το Βέλγιο.
The Studebaker President was the premier automobile model manufactured in USA from 1926-1942.
Το Studebaker President ήταν το κορυφαίο μοντέλο αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε στις ΗΠΑ από το 1926-1942.
The Autoworld’s piece de resistance: The 1929 Minerva 20 PK AE Coupe, a car built in Belgium for Kings !Το Studebaker President ήταν το κορυφαίο μοντέλο αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε στις ΗΠΑ από το 1926-1942.
Το κομμάτι του Autoworld που δεν μπορείς, να αντισταθείς: Το Minerva 20 PK AE Coupe, του 1929 ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στο Βέλγιο για τους Βασιλιάδες!
The Minerva was a prominent Belgian luxury automobile manufactured from 1902 until 1938. The company became defunct in 1956.
Το Μινέρβα ήταν ένα εξέχον βελγικό πολυτελές αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από το 1902 έως το 1938. Η εταιρεία έκλεισε το 1956.
This brief tour highlights the makes and models most popular in Europe in each decade.
Αυτή η σύντομη περιήγηση αναδεικνύει τις πιο γνωστές μάρκες και μοντέλα στην Ευρώπη ανά δεκαετία.
More than 250 vehicles of various origins illustrate the spectacular development of vehicles over more than a century.
Περισσότερα από 250 οχήματα διαφορετικής προέλευσης απεικονίζουν τη θεαματική εξέλιξη των οχημάτων για περισσότερο από έναν αιώνα.
Through the exhibition you can trace the history of the automobile from antique classic cars to the latest models.
Μέσα από την έκθεση μπορείτε, να εντοπίσετε την ιστορία του αυτοκινήτου από τα παλαιά κλασικά αυτοκίνητα μέχρι τα τελευταία μοντέλα.
Phivos Nicolaides, getting around of the amazing old limousines formerly belonging to the Belgian Crown.
Ο Φοίβος Νικολαΐδης μπροστά στις καταπληκτικές λιμουζίνες, που προηγουμένως ανήκαν στο Βελγικό βασιλικό οίκο.
Graham-Paige was an American automobile manufacturer founded in 1927. Automobile production ceased in 1940. As a corporate entity, the Graham-Paige name continued until 1962.
Ο Graham-Paige ήταν Αμερικανική κατασκευάστρια αυτοκινήτων που ιδρύθηκε το 1927. Η αυτοκινητοβιομηχανία έπαψε να λειτουργεί το 1940. Ως εταιρική οντότητα, το όνομα Graham-Paige συνεχίστηκε μέχρι το 1962.
The museum is big and interesting - plenty of great car models that you might have never had the chance to see before!
Το μουσείο είναι μεγάλο και ενδιαφέρον. Πολλά ωραία μοντέλα αυτοκινήτων που ποτέ δεν θα είχατε την ευκαιρία να τα δείτε προηγουμένως!
The Chevrolet Superior was launched in 1923, manufactured by Chevrolet for four years with a different series per year.
Το Chevrolet Superior ξεκίνησε το 1923 και κατασκευάστηκε από την Chevrolet για τέσσερα χρόνια με διαφορετική σειρά ετησίως.
In 1985 the Autoworld Museum was installed in the southern hall dating back to 1934.
Το 1985 το Μουσείο Autoworld εγκαταστάθηκε στη νότια αίθουσα που χρονολογείται από το 1934.
You can walk around admiring the rolling works of art for hours.
Μπορείτε να περπατήσετε γύρω από τα θαυμάσια έργα τέχνης για ώρες.
Most of the cars on display at Autoworld come from the Mahy Collection, one of the biggest in the world comprising around 1000 vehicles.
Τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα που εκτίθενται στο Μουσείο προέρχονται από ιδιωτική συλλογή, μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο με 1000 περίπου οχήματα.
The Lancia Astura is a passenger car produced by Italian automobile manufacturer Lancia between 1931 and 1939.
Το Lancia Astura είναι επιβατικό αυτοκίνητο που παράγεται από τον Ιταλό κατασκευαστή αυτοκινήτων Lancia μεταξύ 1931 και 1939.
Another paradise for young and old.
Ακόμη ένας παράδεισος για μικρούς και μεγάλους.
Phivos Nicolaides between a 1926 Rolls-Royce Phantom I (on the left) and a 1928 Candillac 341 (on the right).
Ο Φοίβος Νικολαΐδης ανάμεσα σε μια Rolls-Royce Phantom Ι του 1926 (αριστερά) και μια Candillac 341 του 1928 (δεξιά).
One of the sections of the museum highlights the Belgian connection to the automobile.
Ένα από τα τμήματα, του μουσείου υπογραμμίζει τη βελγική σύνδεση με το αυτοκίνητο.
The cars are all European or U.S.A in origin so you won’t find any model from Japan.
Τα αυτοκίνητα είναι όλα Ευρωπαϊκής ή Αμερικανικής προέλευσης, έτσι, δεν θα βρείτε κανένα μοντέλο από την Ιαπωνία.
The Packard Eight was a luxury automobile produced by Packard between 1930 and 1938, and was a progression from the earlier Packard Six which was first introduced in 1913.
Το Packard Eight ήταν ένα πολυτελές αυτοκίνητο που παρήγαγε η Packard μεταξύ 1930 και 1938 και ήταν μια εξέλιξη από την προηγούμενη Packard Six η οποία εισήχθη για πρώτη φορά το 1913.
Impéria Automobiles was a Belgian automobile factory, active from 1906 until 1948. The factory in Nessonvaux, Liège, Belgium, had a rooftop test track since 1928.
Η Βελγική Αυτοκρατορική Αυτοκινητοβιομηχανία δραστηριοποιήθηκε από το 1906 έως το 1948. Το εργοστάσιο είχε μια δοκιμαστική πίστα από το 1928.
The mezzanine floor has an evolutionary timeline of cars from the late 1800s to the 2000s and a blank spot for “the future”.
Στο μεσοπάτωμα υπάρχει ένα εξελικτικό χρονοδιάγραμμα των αυτοκινήτων από τα τέλη του 1800 έως το 2000 και μια κενή αίθουσα για το «μέλλον».
The country was responsible for a number of "firsts" in the car industry which are all highlighted in this zone of the museum.
Το Βέλγιο είχε πολλές «πρωτιές» στον τομέα, της αυτοκινητοβιομηχανίας, οι οποίες όλες επισημαίνονται σε αυτή τη ζώνη του μουσείου.
On top of the amazing selection of permanent exhibitions, regular temporary exhibits are hosted, featuring even more astonishing rolling artwork than usual.
Εκτός από την εκπληκτική συλλογή των μόνιμων εκθεμάτων, φιλοξενούνται τακτικά προσωρινές εκθέσεις, στις οποίες παρουσιάζονται ακόμη πιο εκπληκτικά αντικείμενα από τα συνηθισμένα.
Είναι δυνατόν, να θεωρηθεί ένα αυτοκίνητο ως έργο τέχνης; Στην καθημερινή μας ζωή είναι εύκολο, να προσπεράσουμε πιθανά αριστουργήματα, που κυκλοφορούν σχεδόν συνεχώς γύρω μας.
The Belgian Fabrique Nationale d’Armes de Guerre (National Manufacturer of War Weapons) company, better known simply as "FN" or "Fabrique Nationale" was established in 1889. As well as weapons, it was for many years a manufacturer of motorbikes and of automobiles. FN was active as an auto-manufacturer from 1899 till the later 1930s.
Το Βελγικό εθνικό εργοστάσιο κατασκευαστής πολεμικών όπλων, γνωστό και ως "FN" ή "Fabrique Nationale" ιδρύθηκε το 1889. Εκτός από τα όπλα, ήταν για πολλά χρόνια κατασκευαστής μοτοσικλετών και αυτοκινήτων. Η FN ήταν ενεργή ως αυτοκινητοβιομηχανία από το 1899 μέχρι και τη δεκαετία του 1930.
The Studebaker President was the premier automobile model manufactured in USA from 1926-1942.Το Βελγικό εθνικό εργοστάσιο κατασκευαστής πολεμικών όπλων, γνωστό και ως "FN" ή "Fabrique Nationale" ιδρύθηκε το 1889. Εκτός από τα όπλα, ήταν για πολλά χρόνια κατασκευαστής μοτοσικλετών και αυτοκινήτων. Η FN ήταν ενεργή ως αυτοκινητοβιομηχανία από το 1899 μέχρι και τη δεκαετία του 1930.
Το Studebaker President ήταν το κορυφαίο μοντέλο αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε στην Αμερική από το 1926-1942.
Autoworld displays one of Europe’s biggest ensembles of vintage and 20th-century cars.
Το Μουσείο παρουσιάζει μια από τις μεγαλύτερες συλλογές της Ευρώπης από vintage και αυτοκίνητα του 20ου αιώνα.
The Peugeot 403 is a car produced by French automobile manufacturer Peugeot between May 1955 and October 1966.
Το Peugeot 403 είναι ένα αυτοκίνητο γαλλικής κατασκευής μεταξύ Μαΐου 1955 και Οκτωβρίου 1966.
The Citroen DS executive car that was manufactured by the French company Citroen from 1955 to 1975.
Το εκτελεστικό αυτοκίνητο της Citroen DS που κατασκευάστηκε από τη γαλλική εταιρεία Citroen από το 1955 έως το 1975.
The Jaguar XK120 is a sports car manufactured by Briitish Jaguar between 1948 and 1954.
Το Jaguar XK120 είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από τη Βρετανική Jaguar μεταξύ 1948 και 1954.
The Cadillac Series 62 is a series of cars which was produced by Cadillac from 1940 through 1964. Το Jaguar XK120 είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από τη Βρετανική Jaguar μεταξύ 1948 και 1954.
Η Cadillac Series 62 είναι μια σειρά αυτοκινήτων που κατασκευάστηκε από το Cadillac από το 1940 έως το 1964.
The Bentley Mark VI is an automobile from Bentley which was produced from 1946 to 1952.
Το Bentley Mark VI είναι ένα αυτοκίνητο από την Bentley που κατασκευάστηκε από το 1946 έως το 1952.
The French manugactured 1946 J.P.W. Prototype. Watch out, the steering wheel is in the middle.
Το Γαλλικής κατασκευής του 1946 J.P.W. Prototype. Προσέξετε, το τιμόνι βρίσκεται στη μέση.
The Amphicar Model 770 is an amphibious automobile, manufactured in West Germany from 1961-1968. Production stopped in 1965.
Το amphicar Μοντέλο 770 είναι ένα αμφίβιο αυτοκίνητο, το οποίο κατασκευάστηκε στη Δυτική Γερμανία και κυκλοφόρησε από το 1961-1968. Η παραγωγή σταμάτησε το 1965.
The German Heinkel Kabine was a microcar and manufactured from 1956 to 1958.
Το γερμανικό Heinkel Kabine ήταν ένα μικρό αυτοκίνητο και κατασκευάστηκε από το 1956 έως το 1958.
The first-generation Ford Mustang was manufactured from 1964 until 1973. The introduction of the Mustang created a new class of automobile known as the pony car. The Mustang’s styling, with its long hood and short deck, proved wildly popular.
Η πρώτη γενιά Ford Mustang κατασκευάστηκε από το 1964 έως το 1973. Η εισαγωγή του Mustang δημιούργησε μια νέα κατηγορία αυτοκινήτων γνωστή ως αυτοκίνητο πόνι. Το στυλ του Mustang, με τη μακριά κουκούλα και το μικρό του κατάστρωμα, αποδείχτηκε ιδιαίτερα δημοφιλές.
A vast exhibition full of old and new motor cars, fancy models, antique motors and much more.
Μια τεράστια έκθεση γεμάτη παλιά και νέα αυτοκίνητα, φανταχτερά μοντέλα, αντίκες κινητήρες και πολλά άλλα.
The magnificent Autoworld became a magnet for great crowds of visitors from all over Belgium and overseas, like Pantelis Polyviou.
Το μαγευτικό Μουσείο Αυτοκινήτου είναι μαγνήτης για μεγάλο πλήθος επισκεπτών από όλο το Βέλγιο και το εξωτερικό, όπως ο Παντελής Πολύβιου.
The Jaguar XK120 is a sports car manufactured by Jaguar between 1948 and 1954. It was Jaguar's first sports car since the SS 100.
Το Jaguar XK120 είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από την Jaguar μεταξύ 1948 και 1954. Ήταν το πρώτο σπορ αυτοκίνητο της Jaguar από το SS 100.
For some, the auto is more than just a form of transportation; it's a wonder of design, a status symbol, a mechanical feat, a means of getting the adrenaline pumping or all of the above.
Για κάποιους, το αυτοκίνητο είναι κάτι περισσότερο από ένα μέσο μεταφοράς. Είναι ένα θαύμα σχεδιασμού, ένα σύμβολο στάτους, ένα μηχανικό κατόρθωμα, ένα μέσο για να ανεβάσεις την αδρεναλίνη ή όλα τα παραπάνω μαζί.
This hangar style museum is for those that appreciate a good set of wheels and the classics.
Αυτό το Μουσείο σε στυλ υπόστεγου είναι για εκείνους που εκτιμούν ένα καλό αυτοκίνητο και τα κλασικά αυτοκίνητα.
The Chevrolet Corvette (C2) (also known as the Chevrolet Corvette Sting Ray) is the second generation of the Chevrolet Corvette sports car, produced for the 1963 to 1967 model years.
Το Chevrolet Corvette (C2) (γνωστό και ως Chevrolet Corvette Sting Ray) είναι η δεύτερη γενιά του σπορ αυτοκινήτου της Chevrolet Corvette, το οποίο παράγεται για τα μοντέλα του 1963 έως το 1967.
Το Chevrolet Corvette (C2) (γνωστό και ως Chevrolet Corvette Sting Ray) είναι η δεύτερη γενιά του σπορ αυτοκινήτου της Chevrolet Corvette, το οποίο παράγεται για τα μοντέλα του 1963 έως το 1967.
Automotive innovations changed the world and revolutionized our way of life.
Οι καινοτομίες στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας άλλαξαν τον κόσμο και τον τρόπο ζωής μας.The Lincoln Continental luxury car introduced in 1939 (left), and the Cadillac Eldorado luxury car that was manufactured from 1952 to 2002 over ten generations (right).
Το πολυτελές Lincoln Continental του 1939 (αριστερά) και το πολυτελές Cadillac Eldorado που κατασκευάστηκε από το 1952 έως το 2002 σε δέκα γενιές (δεξιά).
The Vespa 150 “VBB” was the bread & butter of the Vespa range from its introduction in 1961 until its eventual phase out and replacement by the Vespa 150 Super (VBC) in 1965.
Η Vespa 150 "VBB" ήταν το ψωμοτύρι της σειράς Vespa από την εισαγωγή της το 1961 μέχρι την τελική φάση και την αντικατάστασή της από το Vespa 150 Super (VBC) το 1965.
Among all the four-wheelers, have a look on the Harley Davidson the present king which was initially used by the Belgium’s police force.
Μεταξύ όλων των τετράτροχων, παρατηρήστε το σημερινός βασιλιά, της μοτοσυκλέτας, τη Harley Davidson που χρησιμοποίησε αρχικά η Αστυνομική Δύναμη του Βελγίου.
1961 Osca Maserati, Sport 1000 Barchetta. O.S.C.A. was an Italian manufacturer of racing and sports cars established 1947 in Bologna, by the Maserati brothers, and closed down in 1967.
Το αυτοκίνητο σπορ 1000 της Osca Maserati, του 1961. Η O.S.C.A. ήταν Ιταλική εταιρία κατασκευής αγωνιστικών και σπορ αυτοκινήτων. Ιδρύθηκε στη Μπολόνια το 1947 και έκλεισε το 1967.
The Sports and Competition Zone covers the exciting world of car racing. Christos Aristidou on moove!
Η Αθλητική και Διαγωνιστική Ζώνη καλύπτει τον συναρπαστικό κόσμο των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Ο Χριστάκης Αριστείδου σε κίνηση!
MV Agusta, originally Meccanica Verghera Agusta, is a motorcycle manufacturer founded on 12 February 1945 near Milan in Cascina Costa, Italy.
Η MV Agusta, αρχικά Meccanica Verghera Agusta, είναι κατασκευαστής μοτοσικλετών που ιδρύθηκε στις 12 Φεβρουαρίου 1945 κοντά στο Μιλάνο στην Cascina Costa της Ιταλίας.
It covers car racing since 1906 including famous cars, signage systems, famous races and exhibits photography and the cars.
Καλύπτει αγωνιστικά αυτοκίνητα από το 1906, συμπεριλαμβανομένων των διάσημων αυτοκινήτων, συστήματα σήμανσης, διάσημους αγώνες και εκθέματα φωτογραφίας και τα αυτοκίνητα.
Ο Φοίβος Νικολαΐδης είναι τόσο ενθουσιασμένος που ταξιδεύει στον μαγευτικό Κόσμο του Αυτοκινήτου. Η όλη εμπειρία είναι εξαιρετική!
Η Αθλητική και Διαγωνιστική Ζώνη καλύπτει τον συναρπαστικό κόσμο των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Ο Χριστάκης Αριστείδου σε κίνηση!
Being satisfied and feeling happy Pantelis Polyviou, number one driver of the day!
Ικανοποιημένος και ευχαριστημένος ο Παντελής Πολύβιου ο πρώτος οδηγός της ημέρας!MV Agusta, originally Meccanica Verghera Agusta, is a motorcycle manufacturer founded on 12 February 1945 near Milan in Cascina Costa, Italy.
Η MV Agusta, αρχικά Meccanica Verghera Agusta, είναι κατασκευαστής μοτοσικλετών που ιδρύθηκε στις 12 Φεβρουαρίου 1945 κοντά στο Μιλάνο στην Cascina Costa της Ιταλίας.
It covers car racing since 1906 including famous cars, signage systems, famous races and exhibits photography and the cars.
Καλύπτει αγωνιστικά αυτοκίνητα από το 1906, συμπεριλαμβανομένων των διάσημων αυτοκινήτων, συστήματα σήμανσης, διάσημους αγώνες και εκθέματα φωτογραφίας και τα αυτοκίνητα.
The Renault R28 is a Formula One racing car, with which Renault F1 contested the 2008 Formula One season.
Το Renault R28 είναι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο της Formula One, με το οποίο η Renault F1 διαγωνίσθηκε τη σεζόν Formula One του 2008.
Το Renault R28 είναι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο της Formula One, με το οποίο η Renault F1 διαγωνίσθηκε τη σεζόν Formula One του 2008.
Automobiles Oméga-Six was a French automobile manufactured in the Paris region by Gabriel Daubeck between 1922 and 1930.
Το Automobiles Oméga-Six ήταν ένα γαλλικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στην περιοχή του Παρισιού από τον Gabriel Daubeck μεταξύ 1922 και 1930.
Phivos Nicolaides gets so excited touring the magnificent Autoworld. The whole experience is extraordinary! Το Automobiles Oméga-Six ήταν ένα γαλλικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στην περιοχή του Παρισιού από τον Gabriel Daubeck μεταξύ 1922 και 1930.
Ο Φοίβος Νικολαΐδης είναι τόσο ενθουσιασμένος που ταξιδεύει στον μαγευτικό Κόσμο του Αυτοκινήτου. Η όλη εμπειρία είναι εξαιρετική!
No comments:
Post a Comment