Wednesday, January 10, 2024

Mother See of Holy Etchmiadzin, Armenia

"Vatican" of Armenia - Το «Βατικανό» της Αρμενίας.
Etchmiadzin, the religious center of the country and the seat of the Armenian Patriarchate, the "Vatican" of Armenia. The name Etchmiadzin in Armenian language means "Descent of the Only Begotten Son".
Το Ετσμιατζίν, είναι το θρησκευτικό κέντρο της χώρας και η έδρα του Αρμενικού Πατριαρχείου, το «Βατικανό» της Αρμενίας. Το όνομα Ετσμιατζίν στην αρμενική γλώσσα σημαίνει «Η κάθοδος του Μονογενούς Υιού».
The Mother Cathedral of Holy Etchmiadzin is the centre of the Armenian Apostolic Church. The monastery complex is located in the city of Vagharshapat, Armavir Region.
Ο Μητρός Καθεδρικός Ναός του Αγίου Ετσμιατζίν είναι το κέντρο της Αρμενικής Αποστολικής Εκκλησίας. Το μοναστηριακό συγκρότημα βρίσκεται στην πόλη Βαγχαρσαπάτ, στην περιοχή Armavir.
Being the spiritual center of the Armenian nation worldwide, Vagharshapat is a major tourist destination for Armenians as well as foreign visitors.
Όντας το πνευματικό κέντρο του Αρμενικού έθνους παγκοσμίως, το Βαγχαρσαπάτ είναι ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός για τους Αρμένιους καθώς και τους ξένους επισκέπτες.
Vagharshapat is the 4th-largest city in Armenia and the most populous municipal community of Armavir Province, located about 20 km Yerevan capital city.
Το Βαγχαρσαπάτ είναι η 4η μεγαλύτερη πόλη στην Αρμενία και η πολυπληθέστερη δημοτική κοινότητα της επαρχίας Armavir, που βρίσκεται περίπου 20 χλμ. της πρωτεύουσας Ερεβάν.
The area of Vagharshapat was known as Artimed, derived from the ancient Greek deity Artemis.
Η περιοχή του Βαγχαρσαπάτ ήταν γνωστή ως Αρτιμέντ, προερχόμενη από την αρχαία ελληνική θεότητα Άρτεμη.
In 1992, the city of Etchmiadzin officially received back the ancient name Vagharpashat, but the majority still uses the previous name
Το 1992, η πόλη Βαγχαρσαπάτ πήρε επίσημα πίσω το αρχαίο όνομα Vagharpashat, αλλά η πλειοψηφία εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το προηγούμενο όνομα.
 
Popi Nicolaides & Demetra Athienitis with tour guide Konstantin Gevorgyan, enjoy the magical atmosphere of a truly unique location and gain a unique and exclusive experience
Η Πόπη Νικολαΐδου & Δήμητρα Αθηανίτη, απολαμβάνουν τη μαγική ατμόσφαιρα ενός πραγματικά μοναδικού τόπου και κερδίζουν μια ξεχωριστή και αποκλειστική εμπειρία.
The city is best known as the location of Etchmiadzin Cathedral and Mother See of Holy Etchmiadzin, the center of the Armenian Apostolic Church. It is thus unofficially known in Western sources as a "holy city" and in Armenia as the country's "spiritual capital".
Η πόλη είναι περισσότερο γνωστή για τον Καθεδρικό Ναό και της Μητέρας Έδρας του Αγίου Ετζμιαδίν, του κέντρου της Αρμενικής Αποστολικής Εκκλησίας. Είναι λοιπόν ανεπίσημα γνωστό στις δυτικές πηγές ως «ιερή πόλη» και στην Αρμενία ως «πνευματική πρωτεύουσα» της χώρας.
The Mother See of Holy Etchmiadzin is the center of the Armenian Apostolic Church. The monastery complex of Etchmiadzin was included in the UNESCO world Cultural heritage list in 2000.
Η Μητέρα Έδρα του Αγίου Ετζμιαδίν είναι το κέντρο της Αρμενικής Αποστολικής Εκκλησίας. Το μοναστηριακό συγκρότημα του Ετζμιαδίν συμπεριλήφθηκε στον κατάλογο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO το 2000.

In the early fourth century the Kingdom of Armenia, under King Tiridates III, become the first country in the world to adopt Christianity as a state religion. Armenia became the first Christian state. The first church in the world was built in Armenia back in the early 4th century A.D.
Στις αρχές του τέταρτου αιώνα το Βασίλειο της Αρμενίας, υπό τον βασιλιά Τιριδάτη Γ', έγινε η πρώτη χώρα στον κόσμο που υιοθέτησε τον Χριστιανισμό ως κρατική θρησκεία. Έτσι, η Αρμενία έγινε το πρώτο χριστιανικό κράτος. Η πρώτη εκκλησία στον κόσμο χτίστηκε στην Αρμενία στις αρχές του 4ου αιώνα μ.Χ.
Armenia is often referred to as the “Land of Churches” due to its rich religious heritage. The country is home to countless ancient churches and monasteries, many of which are UNESCO World Heritage sites.
Η Αρμενία αναφέρεται συχνά ως η «Χώρα των Εκκλησιών» λόγω της πλούσιας θρησκευτικής της κληρονομιάς. Η χώρα φιλοξενεί αμέτρητες αρχαίες εκκλησίες και μοναστήρια, πολλά από τα οποία αποτελούν μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.
It is the first cathedral built in Armenia and one of the ancient cathedrals in the world. The cathedral was built and consecrated by Gregory the Illuminator and King Trdat the Great in 303 A.D., after adopting Christianity as a state religion. It was built on the basis of an old pagan temple and became the symbol of the transformation of the religion.
Είναι ο πρώτος καθεδρικός ναός που χτίστηκε στην Αρμενία και ένας από τους αρχαίους καθεδρικούς ναούς στον κόσμο. Ο καθεδρικός ναός χτίστηκε και καθαγιάστηκε από τον Γρηγόριο τον Φωτιστή και τον Βασιλιά Trdat τον Μέγα το 303 μ.Χ., αφού υιοθέτησε τον Χριστιανισμό ως κρατική θρησκεία. Χτίστηκε στη βάση ενός παλιού ειδωλολατρικού ναού και έγινε το σύμβολο της μεταμόρφωσης της θρησκείας.

According to the legend, Saint Gregory the Illuminator had a prophetic vision in which Jesus Christ descended from heaven and with his golden staff pointed to the place where the church was to be built. St. Gregory told the king about his dream and in 301 A.D. King Trdat III supported the foundation of Mother See of Holy Etchmiadzin.
Σύμφωνα με τον μύθο, ο Άγιος Γρηγόριος ο Φωτιστής είδε ένα προφητικό όραμα στο οποίο ο Ιησούς Χριστός κατέβηκε από τον ουρανό και με τη χρυσή ράβδο του έδειξε το μέρος που επρόκειτο να χτιστεί η εκκλησία. Ο Άγιος Γρηγόριος μίλησε στον βασιλιά για το όνειρό του και το 301 μ.Χ. ο βασιλιάς Τρδάτ Γ' υποστήριξε την ίδρυση της Μητρόπολης της Αγίας Ετζμιατζίν.
The cathedral was built in the 4th century by King Trdat III and Saint Gregory the Illuminator. It was built on the ruins of a pagan temple.
Ο καθεδρικός ναός ανεγέρθηκε τον 4ο αιώνα από τον βασιλιά Trdat III και τον Άγιο Γρηγόριο τον Φωτιστή. Χτίστηκε στα ερείπια ενός παγανιστικού ναού.
The seat of the Armenian Patriarchate and the magnificent cathedral dating back to 301 AD. It is the "mother church" of the entire Armenian nation, and it is said to be the only one untouched by the Soviets. The temple is of great aesthetic interest thanks to the many changes and additions made during its centuries-long history, reflecting the evolution and influences of Armenian architecture.
Η έδρα του Αρμενικού Πατριαρχείου και ο υπέροχος καθεδρικός ναός που χρονολογείται το 301 μ.Χ. Πρόκειται για τη «μητέρα εκκλησία» όλου του Αρμενικού έθνους, ενώ λέγεται ότι είναι η μόνη που δεν άγγιξαν οι Σοβιετικοί. Ο ναός παρουσιάζει μεγάλο αισθητικό ενδιαφέρον χάρη στις πολλές αλλαγές και προσθήκες που έγιναν κατά τη μακραίωνη ιστορία του, αποτυπώνοντας την εξέλιξη και τις επιρροές της αρμενικής αρχιτεκτονικής.
Though the cathedral was renovated many times through the centuries and some alterations were made in the 17th and 19th centuries, it retains the form of the building constructed in 483/4. The fifth-century building is the heart of the cathedral, while the stone cupola, belfry, and rear extension are all later additions.
Αν και ο καθεδρικός ναός ανακαινίστηκε πολλές φορές μέσα στους αιώνες και έγιναν κάποιες μετατροπές τον 17ο και 19ο αιώνα, διατηρεί τη μορφή του κτηρίου που κατασκευάστηκε το 483/4. Το κτήριο του πέμπτου αιώνα είναι η καρδιά του καθεδρικού ναού, ενώ ο πέτρινος τρούλος, το καμπαναριό και η πίσω επέκταση είναι όλα μεταγενέστερες προσθήκες.
The Mother See of Holy Etchmiadzin is the pre-eminent center of authority in the worldwide Armenian Apostolic Church.
Η Μητέρα Έδρα του Αγίου Ετζμιαδίν είναι το κατεξοχήν κέντρο εξουσίας στην παγκόσμια Αρμενική Αποστολική Εκκλησία.
Historical Etchmiadzin on banknotes and a postage stamp depicting the homonymous cathedral.
Το ιστορικό Ετσμιατζίν σε χαρτονόμισμα και γραμματόσημο που απεικονίζει τον ομώνυμο καθεδρικό ναό.
Some experts asserting that fourth century Armenian churches, including Etchmiadzin, considerably differ from Justinian-era Byzantine architecture of Constantinople.
Ορισμένοι ειδικοί υποστηρίζουν ότι οι αρμενικές εκκλησίες του τέταρτου αιώνα, συμπεριλαμβανομένου του Ετζμιαδίν, διαφέρουν σημαντικά από τη βυζαντινή αρχιτεκτονική της Κωνσταντινούπολης της εποχής του Ιουστινιανού.
Some experts argued that they are local creations that borrow technical elements from the East, but are "fundamentally Hellenistic" in their "formal structure and proportional relationships." Similarly, they suggested that the design of the core of the church is a mixture of a Zoroastrian fire temple and a mausoleum of classical antiquity.
Μερικοί ειδικοί, υποστηρίζουν ότι είναι τοπικές δημιουργίες που δανείζονται τεχνικά στοιχεία από την Ανατολή, αλλά είναι «θεμελιωδώς ελληνιστικά» στην «επίσημη δομή και τις αναλογικές τους σχέσεις». Παρομοίως, πρότειναν ότι το σχέδιο του πυρήνα της εκκλησίας είναι ένα μείγμα Ζωροαστρικού και μαυσωλείου της κλασικής αρχαιότητας.
Etchmiadzin was plundered by Shah Abbas I of Persia in 1604, when relics and stones were taken out of the cathedral to New Julfa in an effort to undermine Armenians' attachment to their land. Since then the cathedral has undergone a number of renovations.
Το Ετζμιατζίν λεηλατήθηκε από τον Σάχη Αμπάς Α' της Περσίας το 1604, όταν λείψανα και πέτρες μεταφέρθηκαν από τον καθεδρικό ναό στη Νέα Τζούφα σε μια προσπάθεια να υπονομευθεί η προσκόλληση των Αρμενίων στη γη τους. Από τότε ο καθεδρικός ναός έχει υποστεί μια σειρά από ανακαινίσεις.

Etchmiadzin holds a unique position in Armenian (and non-Armenian) architecture history because it reproduces features of different periods of Armenian architecture. It makes the building of "immense architectural interest."
Το Ετζμιαδίν κατέχει μια μοναδική θέση στην ιστορία της Αρμενικής (και μη-Αρμενικής) αρχιτεκτονικής επειδή αναπαράγει χαρακτηριστικά διαφορετικών περιόδων της αρμενικής αρχιτεκτονικής. Κάνει το κτίριο με «τεράστιο αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον».
The Residence of the Patriarch of the Armenian Apostolic Church is in the court yard of the Echmiadzin Monastery. Right at the entrance to the residence of the Catholicos tower the “Trdat Gate” built in the form of an arch.
Η έδρα του Πατριάρχη της Αρμενικής Αποστολικής Εκκλησίας βρίσκεται στην αυλή της Μονής Ετζμιάτζιν. Ακριβώς στην είσοδο της κατοικίας του Καθολικού πύργου η «Πύλη Trdat» χτισμένη σε μορφή αψίδας.
The complex around the cathedral, which includes the residence of the Catholicos (patriarch), was known as the Monastery of Etchmiadzin.
Το συγκρότημα γύρω από τον καθεδρικό ναό, το οποίο περιλαμβάνει την έδρα του Καθολικού (πατριάρχη), ήταν γνωστό ως Μοναστήρι του Ετσμιατζίν.

In its capacity as the residence of the Supreme Patriarch and Catholicos of All Armenians (the pontiff of the Armenian Church), Holy Etchmiadzin is known as the “Catholicate of All Armenians.” It became the seat of the Catholicate of the entire Armenian nation in the 4th century, following the conversion of King Tiridates III to Christianity by St. Gregory the Illuminator in AD 301.
Με την ιδιότητά του ως έδρας του Ανώτατου Πατριάρχη και Καθολικού όλων των Αρμενίων (του ποντίφικα της Αρμενικής Εκκλησίας), το Ιερό Ετσμιαδίν είναι γνωστό ως «Καθολικό όλων των Αρμενίων». Έγινε η έδρα του καθολικού ολόκληρου του αρμενικού έθνους τον 4ο αιώνα, μετά τη μεταστροφή του βασιλιά Τιριδάτη Γ' στον Χριστιανισμό από τον Άγιο Γρηγόριο τον Φωτιστή το 301 μ.Χ.
Etchmiadzin has 5 churches; Mother Cathedral of Holy Etchmiadzin. Saint Hripsime, Saint Gayane, Saint Shoghakat, and Saint Virgin Mariam. The most important center of the Armenian Apostolic Church is the Mother Cathedral of Holy Etchmiadzin.
Το Ετζμιατζίν, έχει 5 εκκλησίες. Μητρός Καθεδρικός Ναός της Αγίας Ετζμιαδίνης. Η Αγία Χριψίμη, η Αγία Γαγιανέ, η Αγία Σογκακάτ και η Αγία Παναγία Μαριάμ. Το σημαντικότερο κέντρο της Αρμενικής Αποστολικής Εκκλησίας είναι ο Μητρός Καθεδρικός Ναός του Αγίου Ετσμιατζίν.
The Armenian culture is one of the world's oldest. It carries all the layers of humankind civilisation. The beginning of the new period of the history of Armenia has to be considered the year 301AD, when Armenia has declared Christianity as its state religion.
Ο Αρμενικός πολιτισμός είναι ένας από τους παλαιότερους στον κόσμο. Κουβαλάει όλα τα στάδια του ανθρώπινου πολιτισμού. Η έναρξη της νέας περιόδου του η ιστορία της Αρμενίας πρέπει να θεωρηθεί το έτος 301 μ.Χ., όταν Η Αρμενία είχε ανακηρύξει τον Χριστιανισμό ως κρατική της θρησκεία.
Etchmiadzin is home to the UNESCO World Heritage Sites of Etchmiadzin Cathedral, Zvartnots Cathedral, Saint Hripsime Church, Saint Gayane Church and Shoghakat Church, grouped overall as the Cathedral and Churches of Echmiatsin and the Archaeological Site of Zvartnots.
Το Ετζμιατζίν φιλοξενεί τα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO, του Καθεδρικού Ναού Ετζμιατζίν, του Zvartnots Cathedral, του Saint Hripsime Church, του Saint Gayane Church και του Shoghakat, που ομαδοποιούνται συνολικά ως ο Καθεδρικός Ναός και οι Εκκλησίες του Ετζμιατζίν και ο Αρχαιολογικός Χώρος του Zvartnots.

On the left, the printing house (the first one in Armenia) established in 1772, and on the right – monks' cells.
Tο τυπογραφείο Ετσμιατζίν (το πρώτο στην Αρμενία) που ιδρύθηκε το 1772 και στα δεξιά τα κελιά των μοναχών.
The religious buildings of Εtchmiadzin, and the archaeological remains at Zvartnots bear witness to the implantation of Christianity in Armenia and to the evolution of a unique Armenian ecclesiastical architecture, which exerted a profound influence on architectural and artistic development in the region.
Τα θρησκευτικά κτίρια του Ετζμιαδίν και τα αρχαιολογικά κατάλοιπα στο Zvartnots μαρτυρούν την εμφύτευση του χριστιανισμού στην Αρμενία και την εξέλιξη μιας μοναδικής αρμενικής εκκλησιαστικής αρχιτεκτονικής, η οποία άσκησε βαθιά επίδραση στην αρχιτεκτονική και καλλιτεχνική ανάπτυξη στην περιοχή.
The churches at Εtchmiadzin, and the archaeological site of Zvartnots vividly depict both the spirituality and the innovatory artistic achievement of the Armenian Church from its foundation.
Οι εκκλησίες στο Ετζμιαδίν και ο αρχαιολογικός χώρος του Zvartnots απεικονίζουν ζωντανά τόσο την πνευματικότητα όσο και το καινοτόμο καλλιτεχνικό επίτευγμα της Αρμενικής Εκκλησίας από την ίδρυσή της.

The authenticity of the ecclesiastical monuments is reasonable, given that they have been in religious use for many centuries.
Η αυθεντικότητα των εκκλησιαστικών μνημείων είναι εύλογη, δεδομένου ότι έχουν θρησκευτική χρήση για πολλούς αιώνες.

Various religious and cultural institutions, such as the Kevorkian Theological Seminary and a museum.
Διάφορα θρησκευτικά και πολιτιστικά ιδρύματα, όπως το Kevorkian Theological Seminary και ένα μουσείο.
The two ancient khachkars. Khachkars are the so-called cross-stones which were put to commemorate every significant event. The first khachkar was cut in the 13th century the other - in the 17th century.
Τα δύο αρχαία χατσκάρ. Τα Khachkar είναι οι λεγόμενοι σταυρόλιθοι που τοποθετήθηκαν για να τιμήσουν κάθε σημαντικό γεγονός. Το πρώτο χατσκάρ κόπηκε τον 13ο αιώνα και το άλλο - τον 17ο αιώνα.
The modern monument-khachkar, the memorial to the Armenian victims of genocide in Etchmiadzin complex.
Το σύγχρονο μνημείο-χατσκάρ για τα θύματα των Αρμενίων της γενοκτονίας στο συγκρότημα Ετσμιατζίν.
The Theological Academy of St. Etchmiadzin. This is a unique educational institution where Armenians from all over the world willing to devote themselves to the service of Armenian Church are trained.
Η Θεολογική Ακαδημία του Αγίου Ετσμιατζίν. Πρόκειται για ένα μοναδικό εκπαιδευτικό ίδρυμα όπου εκπαιδεύονται Αρμένιοι από όλο τον κόσμο πρόθυμοι να αφοσιωθούν στην υπηρεσία της Αρμενικής Εκκλησίας.


The basic subjects taught there are logic, rhetoric, psychology, world's history, philosophy and languages. The most thoroughly studied languages are Ancient-Greek, Russian, English, and Armenian both modern and ancient. The first Armenian school was also opened at the monastery.
Τα βασικά μαθήματα που διδάσκονται εκεί είναι η λογική, η ρητορική, η ψυχολογία, η παγκόσμια ιστορία, η φιλοσοφία και οι γλώσσες. Οι πιο διεξοδικά μελετημένες γλώσσες είναι τα αρχαία Ελληνική, η Ρωσική, η Αγγλική και η Αρμενική, τόσο η σύγχρονη όσο και η αρχαία. Στο μοναστήρι άνοιξε και το πρώτο αρμενικό σχολείο.

The magnificent modern church of Holy Archangels in Etchmiadzin monastery complex, center of the Armenian religious life.
Η υπέροχη σύγχρονη εκκλησία των Αγίων Ταξιαρχών στο μοναστηριακό συγκρότημα Ετζμιατζίν, κέντρο της αρμενικής θρησκευτικής ζωής.
During the Armenian genocide, the cathedral of Etchmiadzin and its surrounding became a major center for Turkish Armenian refugees. At the end of 1918, there were about 70,000 refugees in the Etchmiadzin district.
Κατά τη διάρκεια της γενοκτονίας των Αρμενίων, ο καθεδρικός ναός του Ετζμιατζίν και τα περίχωρά του έγιναν σημαντικό κέντρο για τους Τούρκους Αρμένιους πρόσφυγες.
About 97% of citizens belong to the Armenian Apostolic Church, an Eastern Christian denomination in communion with the other Oriental Orthodox churches. The Armenian Apostolic Church has its spiritual center at the Etchmiadzin Cathedral.
Περίπου το 97% των πολιτών ανήκουν στην Αρμενική Αποστολική Εκκλησία, ένα ανατολικό χριστιανικό δόγμα σε κοινωνία με τις άλλες ανατολικές ορθόδοξες εκκλησίες. Η Αρμενική Αποστολική Εκκλησία έχει το πνευματικό της κέντρο στον Καθεδρικό Ναό Ετζμιάτζιν.
The buildings themselves are beautiful and attractive enough, mostly dating from the late 19th century and backwards.
Τα κτίρια είναι αρκετά όμορφα και ελκυστικά, που χρονολογούνται από τα τέλη του 19ου αιώνα και πιο πίσω.
It was formerly surrounded by high walls and had eight circular towers. Its external appearance led to 19th century visitors to widely compare it to a fortress. The walled monastery, a vast quadrangular enclosure, could have been accessed through four gates.
Παλαιότερα περιβαλλόταν από τείχη και είχε οκτώ κυκλικούς πύργους. Η εξωτερική του εμφάνιση οδήγησε τους επισκέπτες του 19ου αιώνα να το συγκρίνουν ευρέως με φρούριο. Το περιτειχισμένο μοναστήρι, ένας τεράστιος τετράπλευρος περίβολος, μπορούσε να είχε πρόσβαση μέσω τεσσάρων πυλών.
It’s a most popular destinations for Armenian Christians around the world, gathering thousands of pilgrims every year!
Αποτελεί έναν από τους δημοφιλέστερους προορισμούς για τους ανά τον κόσμο Αρμένιους Χριστιανούς, συγκεντρώνοντας χιλιάδες προσκυνητές κάθε χρόνο!
Demetra Athienit and Popi Nicolaides enjoying the amazing architectue and the prevailing peaceful atmosphere.
Η Δήμητρα Αθηαινίτη και η Πόπη Νικολαΐδου απολαμβάνουν την καταπληκτική αρχιτεκτονική και την ηρεμία που επικρατεί στην ατμόσφαιρα.

In 1868, Catholicos Gevorg (George) IV made the last major alteration to the cathedral by adding a sacristy (museum and room of relics) to its east end.
Το 1868, ο Καθολικός Γεώργιος Δ΄ έκανε την τελευταία σημαντική αλλαγή στον καθεδρικό ναό προσθέτοντας ένα σκευοφυλάκιο (μουσείο και αίθουσα λειψάνων) στο ανατολικό άκρο του.
            Cute young girl Jemma Muradyan with a lovely smile, in the museum shop.
Το χαριτωμένο νεαρό κορίτσι Τζέμμα Μουραντιάν με ένα υπέροχο χαμόγελο, στο κατάστημα του μουσείου.
As the center of Armenian Christianity, Etchmiadzin has been an important location in Armenia not only religiously, but also politically and culturally. A major pilgrimage site, it is one of the most visited places in the country.
Ως το κέντρο του Αρμενικού Χριστιανισμού, το Ετσμιατζίν υπήρξε μια σημαντική τοποθεσία στην Αρμενία όχι μόνο θρησκευτικά, αλλά και πολιτικά και πολιτιστικά. Ένας σημαντικός τόπος προσκυνήματος, είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μέρη της χώρας.
Outside the Cathedral lie low rectangular incised slabs marking the tombs of a number of Catholicoi since the eighteenth century. Here can be found the grave of Khrimean Hayrik; of Catholic Khoren, who was asphyxiated by the Communists in 1938; and a white marble slab in memory of the late Catholicos Vazgen, who skilfully steered the church through the period of post-war Soviet rule.
Έξω από τον καθεδρικό ναό βρίσκονται χαμηλές ορθογώνιες εγχάρακτες πλάκες που σηματοδοτούν τους τάφους ορισμένων Καθολικών από τον δέκατο όγδοο αιώνα. Εδώ βρίσκεται ο τάφος του Khrimean Hayrik. του Καθολικού Χορέν, τον οποίο έπνιξαν οι κομμουνιστές το 1938, και μια λευκή μαρμάρινη πλάκα στη μνήμη του αείμνηστου Καθολικού Βάζγκεν, ο οποίος διηύθυνε επιδέξια την εκκλησία κατά την περίοδο της μεταπολεμικής σοβιετικής κυριαρχίας.
No one can remain indifferent when confronted by the Shrine’s grandiosity, spirituality and symbolism. A unique and an impressive site associated with spirituality, faith and human hopes...
Κανένας δεν μπορεί, να παραμείνει αδιάφορος όταν αντικρίζει τη μεγαλοπρέπεια, την πνευματικότητα και τον συμβολισμό του ιερού. Ένα μοναδικό και εντυπωσιακό μέρος, συνδεδεμένο με την πνευματικότητα, την πίστη και την ανθρώπινη ελπίδα...
A sample of often this surprising combination of beauty and spirit which attracts people from all over the world.
Ένα δείγμα αυτού του συχνά εκπληκτικού συνδυασμού ομορφιάς και πνευματικότητας, που προσελκύει ανθρώπους από όλο τον κόσμο.


No comments: