Η ιστορία του ναυαγίου EDRO III αρχίζει το 2011. Αργά το βράδυ στις 7ης Οκτωβρίου, το πλοίο αναχωρεί από το Λιμάνι της Λεμεσού με προορισμό τo νησί της Ρόδου. Λόγω των ισχυρών ανέμων και της θαλασσοταραχής καθώς και βλάβης που υπέστη, παρασύρθηκε από τα κύματα και ακινητοποιήθηκε περίπου 30 μέτρα από την βραχώδη ακτή της Πέγειας, τα ξημερώματα της 8ης Οκτωβρίου, 2011.At the time of the accident, the ship had nine crew members – seven Albanians and two Egyptians. The crew was rescued and airlifted to the safety of Paphos by a local British Military helicopter.
Την ώρα του δυστυχήματος, το πλοίο είχε εννέα μέλη πληρώματος – επτά Αλβανούς και δύο Αιγύπτιους. Το πλήρωμα διασώθηκε από αέρος και μεταφέρθηκε με ασφάλεια στην Πάφου με τοπικό βρετανικό στρατιωτικό ελικόπτερο. The EDRO III is more than 80 metres (260 ft) in length, weighing about 2,300–2500 tons. The ship lies on the sea rocks at an angle of 11–12 degrees near the sea cave area. Together with Germany's CIMEXTA Vessel Salvage Company, the task of safe removal of all diesel, hydrocarbons and marine pollutants on board the vessel, and making the hull watertight was awarded to a Cypriot marine salvage company. This was completed in October 2013. Due to the danger involved, nobody is allowed on the ship.
Το EDRO III έχει μήκος μεγαλύτερο από 80 μέτρα (260 πόδια) και ζυγίζει περίπου 2.300–2500 τόνους. Το πλοίο βρίσκεται στα βράχια της θάλασσας σε γωνία 11–12 μοιρών κοντά στην περιοχή των Θαλασσινών Σπηλιών. Μαζί με γερμανική εταιρία, το έργο της ασφαλούς απομάκρυνσης όλων των ντίζελ, υδρογονανθράκων και θαλάσσιων ρύπων στο πλοίο και η στεγανότητα του κύτους ανατέθηκε σε μια κυπριακή εταιρεία θαλάσσιας διάσωσης. Αυτό ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 2013. Λόγω του κινδύνου που εμπεριέχεται, κανείς δεν επιτρέπεται να ανέβει στο πλοίο.During this time some attempts were made to move and tow it by an insurance company, however this was not possible for various reasons. Its captain did not abandon it until his fate was clarified.
Στο διάστημα αυτό έγιναν κάποιες προσπάθειες για τη μετακίνηση και ρυμούλκησή του από κάποια ασφαλιστική εταιρεία, ωστόσο αυτό δεν κατέστη δυνατό για διάφορους λόγους. Ο καπετάνιος του μάλιστα δεν το εγκατέλειψε μέχρι να ξεκαθαρίσει η τύχη του.
Peyia Municipality which is the regional administrative authority where Edro III resides has mentioned that there were several studies and attempts to tow the shipwreck, all of which were abandoned due to the difficulty of the project. There are officially no current plans for its removal.
Ο Δήμος Πέγειας που είναι η περιφερειακή διοικητική αρχή όπου βρίσκεται το πλοίο, ανέφερε ότι έγιναν αρκετές μελέτες και προσπάθειες ρυμούλκησης του ναυαγίου, οι οποίες εγκαταλείφθηκαν όλες λόγω της δυσκολίας του έργου. Επίσημα δεν υπάρχουν σχέδια για την ρυμούλκισή του.
Rita Marcou, Popi Nicolaidou, Georgia Poullou & Phivos Nicolaides posing -like thousands other visitors do- for a memorable picture!
Η Ρίτα Μάρκου, η Πόπη Νικολαΐδου, η Γεωργία Πούλλου και ο Φοίβος Νικολαΐδης ποζάρουν -όπως κάνουν χιλιάδες άλλοι επισκέπτες- για μια αναμνηστική φωτογραφία!The ship EDRO III looks as if it chose the area where it would leave its last mark as a commercial vessel, since the area of the sea caves in Pegia of Paphos is one of the most beautiful.
Το πλοίο EDRO ΙII μοιάζει λες και επέλεξε την περιοχή που θα άφηνε το τελευταίο του στίγμα ως εμπορικό σκάφος, αφού η περιοχή των θαλασσινών σπηλιών στην Πέγεια της Πάφου είναι από τις ομορφότερες.
Ο δρόμος (οδός Γλυκού Νερού) που οδηγεί στο ναυάγιο και στο κοντινό εστιατόριο "Oniro by the sea".
Ο Δήμος Πέγειας που είναι η περιφερειακή διοικητική αρχή όπου βρίσκεται το πλοίο, ανέφερε ότι έγιναν αρκετές μελέτες και προσπάθειες ρυμούλκησης του ναυαγίου, οι οποίες εγκαταλείφθηκαν όλες λόγω της δυσκολίας του έργου. Επίσημα δεν υπάρχουν σχέδια για την ρυμούλκισή του.
Rita Marcou, Popi Nicolaidou, Georgia Poullou & Phivos Nicolaides posing -like thousands other visitors do- for a memorable picture!
Η Ρίτα Μάρκου, η Πόπη Νικολαΐδου, η Γεωργία Πούλλου και ο Φοίβος Νικολαΐδης ποζάρουν -όπως κάνουν χιλιάδες άλλοι επισκέπτες- για μια αναμνηστική φωτογραφία!The ship EDRO III looks as if it chose the area where it would leave its last mark as a commercial vessel, since the area of the sea caves in Pegia of Paphos is one of the most beautiful.
Το πλοίο EDRO ΙII μοιάζει λες και επέλεξε την περιοχή που θα άφηνε το τελευταίο του στίγμα ως εμπορικό σκάφος, αφού η περιοχή των θαλασσινών σπηλιών στην Πέγεια της Πάφου είναι από τις ομορφότερες.
This particular area is very sensitive, protected and included in the Natura 2000 program. Next to the Sea Caves, overlooking the EDRO III wreck, the sunset is magical! The EDRO III Shipwreck is today an attraction throughout Cyprus.
Η συγκεκριμένη περιοχή είναι πολύ ευαίσθητη προστατεύεται και συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα Natura 2000. Δίπλα στις θαλασσινές σπηλιές, με θέα το ναυάγιο EDRO ΙΙΙ το ηλιοβασίλεμα είναι μαγικό! Το Ναυάγιο EDRO III αποτελεί σήμερα αξιοθέατο ανά το Παγκύπριο.No doubt this wreck became an attractive tourist spot for photography, attracting tourists to visit the place.
Χωρίς αμφιβολία αυτό το ναυάγιο έγινε ένα ελκυστικό τουριστικό σημείο για φωτογραφίες, προσελκύοντας τουρίστες για να επισκεφθούν το μέρος.
The road (Glykou Nerou road) which leads to the wreck and to the the nearby restaurant "Oniro by the sea" (A dream by the sea).Χωρίς αμφιβολία αυτό το ναυάγιο έγινε ένα ελκυστικό τουριστικό σημείο για φωτογραφίες, προσελκύοντας τουρίστες για να επισκεφθούν το μέρος.
Ο δρόμος (οδός Γλυκού Νερού) που οδηγεί στο ναυάγιο και στο κοντινό εστιατόριο "Oniro by the sea".
No comments:
Post a Comment